Ledig

Igår var jag ju som sagt och jobbade på Tunalid. Jag fick bl.a hämta hästar i hagen, släppa ut hästar, mocka, sopa mm. Eftersom jag valde att jobba åtta timmar om dagen så behöver jag bara jobba två veckor istället för tre, så jag är ledig denna vecka eftersom det inte behövdes så mycket folk förrän nästa vecka då det är ridläger.
 
Ridpasset igår gick ganska bra. Gjorde mycket övergångar och flyttningar. Galopperade på nästan helt långa tyglar så hon fick andas.
 
Ikväll är det hoppträning i Delsbo för Gaby. Ska försöka fixa film.
 

Kommentarer
Postat av: julia

Kolla din mail ;)

Svar: Tack så jättemycket! Den blev verkligen jättefin :D
ida nordin

2012-07-24 @ 14:59:54
URL: http://jjuliaosofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0