svaren

Hur gammal är du?
18 år.
 
Vad heter du?
Ida.
 
Vart bor du?
Hudiksvall.
 
Är det din häst i headern?
Ja.
 
Vilka bloggar läser du?
Jag brukar läsa olika bloggar.
 
Vad brukar statistiken stå på dagligen?
Det brukar vara helt olika.
 
Vem har gjort din design?
Julia har gjort den.
 
Om du hade fått 2 önskningar, vad hade det varit?
Min högsta önskan är nog att få tävla ponny något år till. Den andra är nog att komma så långt som möljigt inom ridningen.
 
Är du ihop ;))
Nej det är jag inte.
 
hur är känslan att du ALDRIG kommer få tävla ponny längre? kanske en känslig fråga men skulle du kunna beskriva HUR det känns?:)
Det är en jättejobbig känsla. Fizz och jag har lärt oss mycket tillsammans och vi har haft roligt även om vi haft motgångar. Många säger att ponnytiden är en tid man ska ta vara på.
 
Tycker du att det är viktigt med märkes saker? ;) 
Det är inte viktigt alls. Tycker det är viktigare att man lägger ner tid och pengar på hästen.
 
Jag som är ny på din blogg undrar hur gammal du är, vart du håller hus i sverige och vad du har för häst?
Jag är 18 år och bor i Hudiksvall. Jag har en ponny som heter Munsboro Fizz som jag tävlar i hoppning upp till msvB. Min syster kommer tävla henne efter mig.
Har även en ganska ny häst, en storhäst. Han heter Touch Wood des Vaulx och kallas för Ville. Ville är 5 år och kommer från Frankrike.
 
Vad är dina mål, tävlar du? Skoj att veta. kramar från mig.
Mina mål med Fizz är bara att de sista tävlingarna ska gå bra och att vi ska ha roligt den sista tiden tillsammans. Med Ville är målen bara att vi ska utvecklas tillsammans och komma ut på någon tävling till våren. Vi har inte bråttom.
 
Vad tycker du är roligast, storhäst eller ponny? =)
Vet inte. Har inte haft storhäst så länge, så har inte hunnit tävla något. Men jag tycker att det är jätteroligt att tävla ponny. Jag tror att de flesta tycker att ponny är roligast.

Kommentarer
Postat av: ElinÅkerholm

sv: Självklart kan jag kika in :) Va söt ponny du har!

2012-09-02 @ 15:09:27
URL: http://akerholms.blogg.se
Postat av: Annie

Sv; Fin blogg har du sj! :)

2012-09-02 @ 15:48:12
URL: http://www.pannie.se
Postat av: Hanna, Tilda och matilda

Fin blogg!
Kika gärna in våran!
/ tre glada tjejer!

2012-09-02 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0